~Welcome~

~青躍~
青躍msn只有以下︰
bowie.zt@hotmail.com
hiulingteenskey@hotmail.com
teenskey_wendy@hotmail.com.hk
kakakikiwee@hotmail.com
如需確認職員身份, 歡迎致電2302 0068
手提︰51120274

最新甜品係法式蘋果金寶~ 詳細資料看最新文章


2010年1月24日星期日

仲未黎M?﹗唔通.......

距離聖誕差唔多一個月,開始有d擔心有冇出到事?未黎月經,但係又唔係好肯定自己係咪有左bb?

通常懷孕都會令到身體起一d變化, 以下 9項就係常見既懷孕特徵︰

1. 月經遲來。

2. 基礎體溫遲遲沒有下降,覺得身體容易發熱。


吳文毅醫師表示,基礎體溫是每天早上醒來便立刻測量的體溫。


3. 對某些特殊氣味或食物感到噁心、想嘔吐。有些人在剛起床時的孕吐狀況最嚴重,有些則一點孕吐的跡象也沒有。


4. 容易疲倦、想睡覺。


5. 心情鬱悶



6. 乳房變得豐滿、乳頭突出。


7. 皮膚顏色變深。


8. 頻尿。


9. 陰道分泌物顏色變深。



當然,以上特徵只可以用作參考,因為每個人體質唔同,有d人可以唔會出現某d特徵,但係亦唔代表冇中。禁點先check 到先?﹗﹗﹗好簡單﹗只要去藥房又或者超級市場買一枝驗孕棒就得ga 喇。但假如你怕尷尬又驚撞到熟人,你都可以聯絡我地,我地有免費既驗孕棒派發。有需要既話,仲可以聯絡我地診所醫生,禁就萬無一失喇﹗



如果真係中左,禁點好?

近日,亦有女仔因為去左黑市墮胎,以致下體流血不止,仲失血成40%,差d命仔都冇…

其實家計會都會有一d支援服務俾未婚懷孕既女性,包括輔導同終止懷孕手術。相對係安全好多,而且亦唔係太貴。不過,就要有心理準備要面對輔導員,能會可能尷尬一d,但係起碼安全d ma。


香港家庭計劃指導會網頁︰

http://www.famplan.org.hk/fpahk/zh/template1.asp?style=template1.asp&content=home/mainpage.asp


家計會終止懷孕服務查詢電話︰2752-2222

25 則留言:

  1. 大概 無黎m 後幾多日就可以驗?
    同埋前個月食過 事後丸
    隔一個月無食
    會唔會影響往後既經期?

    無帶套性交 但無射
    機會率高唔高?

    巳經接近一個月未黎
    都有以上幾項.

    還有一點.
    分泌物點分變深or not?
    皮膚顏色都好難分別
    還有成日食生冷野,都會搞到想嘔
    點分佢係懷唔懷孕既徵兆..

    回覆刪除
  2. 驗孕問題︰
    一般都會建議月經沒有準時到的一星期後驗孕,
    但都要睇返你平時月經準唔準?
    因為壓力大, 休息唔夠, 仲有好多原因都會令月經延遲.
    但如果你遲左一個月, 我會建議你盡快去買枝驗孕棒驗一次先, 隔多一星期再去診所化驗, 就萬無一失喇。

    事後丸問題︰
    有可能會影響經期, 不過估估下都無謂, 驗左孕先穩陣

    無套性行為問題︰
    有機會受孕, 因為性交過程, 未射精前, 男性已有分泌物, 而分泌物中亦有精子, 要受孕一粒精子都夠, 所以無話高唔高機會

    懷孕徵兆問題︰
    有時懷疑自己懷孕都係壓力既一種, 買枝驗孕棒其實好方便, 驗左就唔使係咁諗住.

    免費驗孕與電話問︰2302 0068 (青躍)

    回覆刪除
  3. 我想問如果要終止懷孕 大約要幾$
    仲有 手續大概係點嫁?
    使唔使要D咩監護人簽名咁?

    大約幾多月內做最好?

    回覆刪除
  4. 做合法終止懷孕手術既程序, 我冇辦法答到你,
    因為唔清楚你是否懷孕, 年齡, 原因, 心理及生理狀況等等。
    我只可以俾到家計會網頁既資料俾你,
    如果你想知道多啲, 建議你快啲打俾我地(青躍︰2302 0068 二十四小時熱線, 一切資料保密), 或者其他相關機構。

    無論你決定做唔做手術, 都應該快少少同人傾一傾, 唔好再拖喇。

    以下為家計會資料︰
    終止懷孕
    http://www.famplan.org.hk/fpahk/zh/template1.asp?style=template1.asp&content=services/clinic/services.asp&nscref=18

    本會根據香港法例,為婦女提供合法終止懷孕服務,終止懷孕前後均有跟進醫療及輔導服務。本會轄下各診所均能提供終止懷孕手術諮詢,接納終止懷孕申請前,就診者最少需要到診兩次。

    本會護士在首次接見就診者時,將會詢問病歷、進行尿液驗孕,以及提供有關終止懷孕的基本資料及輔導。由於終止懷孕是一項重要決定,我們建議就診者於初診後重新慎重考慮。若就診者決定終止懷孕,本會護士將安排就診者再次約見醫生,商議及評估終止懷孕風險,並且進行身體及盆腔檢查,以確定就診者是否適合於本會進行終止懷孕。一般來說,由護士初診起計至進行終止懷孕,預計約需兩星期。

    本會只能為懷孕期在十星期內(以終止懷孕當日計算)的就診者提供終止懷孕服務。若懷孕超過十星期、健康情況不適合於本會接受終止懷孕、或因應就診者個別需要,就診者將被轉介往其他政府或私家醫院。本會只能為申請人安排轉介,至於醫院最後提供終止懷孕手術與否,則須由該院主診醫生決定。

    在香港,合法終止懷孕必須在政府指定的醫院或家計會手術室內由註冊醫生施行,無論自行或替人施行非法墮胎,都會被判監及罰款。

    回覆刪除
  5. 我同男朋友每次都做好安全措施,亦每次完事後檢查安全套無穿,呢個月我地次數好密,而家遲左兩個星期依然未黎,上星期用棒驗結果陰性,但係咪依然有懷孕可能?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽到你每次同男朋友做愛都會戴安全套, 識得用安全套去避孕, Good!!! 但係你最近發現自己既經期遲左黎, 所以開始擔心自己會唔會懷孕。

      其實你上星期自行買驗孕棒既驗孕結果係陰性, 似乎你懷孕既機會較低, 如果你仍然有擔心, 你可以係對上一次做愛既兩星期後, 再自行買驗孕棒驗孕, 或者去有註冊醫生既診所驗孕確定一下, 等自己可以安心啲。

      順帶一提, 正確使用安全套既情況下, 成功避孕既機會大約係8成至9成; 如果要提升避孕既成功率, 就要同時使用安全套同避孕藥, 達致雙重保護。

      如果你再有任何相關疑問, 歡迎你隨時聯絡我地, 聯絡方法如下:
      Tel.: 2302 0068 / 5112 0274
      Whatsapp: 5112 0274
      WeChat: Teenskey_USD

      刪除
  6. 我同男朋友每次都做好安全措施,亦每次完事後檢查安全套無穿,尋晚係我m come 第5日(通常一黎m就6至7日)無帶套射左精,事後仲有少少m同白帶,會唔會有左 ,我需要食事後丸嗎?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實任何一次冇做安全措施既性行為都有機會令女方懷孕, 即使你正值經期期間也好, 都應該要使用安全措施, 例如: 安全套等。

      因為緊急避孕丸(俗稱: 事後丸)為醫生處方藥物, 需於性行為後72小時內服用, 愈早服用, 避孕成功率愈高。所以你要盡快去家庭醫生診所或家計會, 同醫生講你而家既狀況, 如果有需要的話, 醫生都會處方緊急避孕丸俾你, 所以唔洗太擔心。

      順帶一提, 緊急避孕丸應該係緊急惰況先服用, 唔應該當成平日常規既避孕方法。

      如果你再有任何相關疑問, 歡迎你隨時聯絡我地, 聯絡方法如下:
      Tel.: 2302 0068 / 5112 0274
      Whatsapp: 5112 0274
      WeChat: Teenskey_USD

      刪除
  7. 我同男友四月尾有帶套內射
    事後有check到個套無穿無爛
    我一向無食事後丸同其他約物
    事後隔五日有啡色分泌物 無痛 但黎左兩日就無了
    本應大概五月頭黎m 但到而家都未有
    呢段期間有試過一次標冷汗胃痛 五月頭睇過一次e生
    期間四月中尾開始日日都夜晚去跑步做体能做運動 而家上胸有少少漲 同平時要要黎m前期有d相似
    我有點擔心..

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 如果你好擔心自己有機會懷孕, 你可以去萬寧/屈臣氏/藥房, 買驗孕棒驗孕; 又或者直接去私家醫生診所搵醫生幫你驗孕。如果最後驗到冇懷孕的話, 就可以排除左其中一個令你未有經期既原因。

      2. 你最近會唔會都擔心緊一啲事, 例如: 讀書? 工作? 家庭? 同伴侶既關係?...等等, 令你覺得好大壓力? 因為情緒都會你其中一個因素影響女性經期既穩定性。

      3. 你平時黎M既情況係點? 係咪都會唔係好穩定? 如果係的話, 最好就去做個婦科檢查, 睇下會唔會係生理上既狀況令你經期唔準。

      如有其他相關查詢, 歡迎隨時同我地聯絡。
      青躍 Teen’s Key – 青少女發展網絡
      電話: 2302 0068
      Whatsapp: 5112 0274

      謝謝!

      美金@Teen’s Key

      刪除
  8. 你好,我同男朋友曾經係5月17同24進行過性行為 每次都有用安全套 完事後都有檢查有無漏或者破爛 一向我都係用apps 去紀錄 本來apps 話5月29會黎 但係到今日都未 6月5 驗過孕係negative 但係我無用晨尿驗 怕唔準 我應該點做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到你平時都有用安全措施進行性行為, 做得好好呀! 要確定經期延遲係咪同懷孕有關, 就一定要去驗孕, 如果你已經使用過驗孕棒的話, 你可以去家庭醫生診所幫你驗多次孕, 確定一下。如果最後驗孕結果都會negative的話, 咁你就要諗下有冇其他生理上既原因而令經期延遲, 例如: 卵巢多囊症、荷爾蒙失調等等, 你平時有冇做婦科檢查? 如果排除所有生理問題, 咁你可能要諗下心理方面既原因, 因為黎經期既時間都會受到心理因素影響, 而令經期延遲, 例如: 情緒、壓力等。

      另外, 我都有用apps去記低黎經期既日子, 不過有時apps預計黎經期既時間未必可以完全準確預算到, 始終身體既狀況好難可以用一個手機程式量度到, apps只可以做參考。

      最後, 如果你再有任何晚關查詢, 可以隨時同我地聯絡。
      電話: 2302 0068 / 5112 0274
      Whatsapp: 5112 0274

      祝您身體健康、性福快樂!

      美金@Teen's Key

      刪除
  9. 你好…我同男朋友係五月二十二同二十三都發生過性行為…兩次都係有用安全套…後後有驗查個套係冇穿冇爛…原定app顯示等下次月經係六月一號…但到今日都未黎…我今日一早已經用左驗孕棒…呈現negative,但我用完先發覺自己冇套回封蓋就平放枝棒…會唔會唔準架…唔該哂

    回覆刪除
  10. 我5月27號黎m到依加都仲未黎就黎兩個星期..我同我男朋友係六月中既安全期做左三次,14號又做左一次..跟住就無做過 無帶套同無食事後藥 我呢幾日都覺得下腹有少少痛 同埋我呢幾日心情唔好 好易喊 同埋又夜訓 我用左驗孕棒顯示左一條線...點算...謝謝快回我 我好驚..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見到你好擔心, 我估你呢排都一定會訓得唔係咁好。
      不過我想知多少少, 你係幾時驗孕? 驗過幾多次? 平時黎經期既pattern係點?
      如果你驗左一次的話, 我建議你再買驗孕棒check多次, 或者直接去私家醫生診所驗孕。
      如果排除左懷孕既因素, 就要睇下會唔會係精神壓力太大, 而令經期延遲。

      再有問題想問我的話, 你可以直接Whatsapp或者打電話俾我:
      電話 / Whatsapp: 5112 0274

      美金@Teen’s Key

      刪除
  11. 8月頭同男朋友發生左性行為 冇帶套 跟住佢話佢內射左小小 本來我應該大約15號黎m 但到而家都未有 之前黎m前我胸會漲痛同埋條腰會粗啲 我由10幾號開始就有呢啲咁嘅情況 不過到宜家仲未黎m 我想問我會唔會有左 同埋除左有bb仲有咩情況下會遲黎m

    回覆刪除
    回覆
    1. 我建議你立即去驗孕, 因此現在已經過左可以服用緊急避孕藥(即事後丸)既時間, 所以你現在可以選擇自行買驗孕棒驗孕, 或者直接去診所搵醫生幫你驗孕。

      如果你再有查詢, 你可以直接聯絡我, 電話: 2302 0068 / 5112 0274(Whatsapp)。

      美金@Teen's Key

      刪除
  12. 我本身應該係10幾號黎m嘅 但到而家都未黎

    8月頭同男朋友發生體性行為 冇帶套 佢內射左小小 我想問我會唔會因為咁而有左同埋有咩情況會遲黎m

    回覆刪除
    回覆
    1. 我建議你立即去驗孕, 因此現在已經過左可以服用緊急避孕藥(即事後丸)既時間, 所以你現在可以選擇自行買驗孕棒驗孕, 或者直接去診所搵醫生幫你驗孕。

      如果你再有查詢, 你可以直接聯絡我, 電話: 2302 0068 / 5112 0274(Whatsapp)。

      美金@Teen's Key

      刪除
    2. 咁有咩情況會遲黎?(詳細啲plz)

      刪除
    3. 你驗孕了沒有? 如果驗孕結果顯示沒有懷孕的話, 未黎經期既原因有好多, 因為我不知道你平日的身體狀況是怎樣, 所以很難詳情告訴你各種情況的可能性。

      或者你直接聯絡我, 讓我可以了解多啲你既狀況, 電話: 2302 0068 / 5112 0274(Whatsapp)。

      刪除
  13. 七月十八号嚟m 八月十九含完插咗兩下 宜家都未嚟 擔心...........

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有使用避孕檢措施的性行為, 都有可能懷孕呀。我建議你立即去驗孕, 你可以自行買驗孕棒或到診所找醫生驗。沒有使用避孕檢措施的性行為, 都有可能懷孕。

      再有問題想問我的話, 你可以直接Whatsapp或者打電話俾我:
      電話 / Whatsapp: 5112 0274

      美金@Teen’s Key

      刪除
  14. 同男朋友10月尾發生過關係,有全程戴套,而且無射入去,懷孕機會有幾大?11月有出血,同平時m差唔多,不過成12日都仲有,會唔會系假m?驗孕過幾次都無,但又唔知準唔準
    究竟有無機會系有左??

    回覆刪除
  15. Hello, 你有做安全措施,使用安全套,懷孕機會很微。而且你之後也驗過幾次孕,結果都顯示沒有,即表示你沒有懷孕,所以你不用太擔心呀!

    安全套係好有效的避孕方法,你今次有用就做得好好,之後都記得用呀。如果再有不舒適的話應去睇醫生。

    至於點解你仲未黎M, 就要睇下你平時經期準唔準嫁? 之前有冇試過咁樣既情況? 本身有冇任何婦科病? 如果能夠排除曬所有生理上既情況, 咁就有可能係你既情緒同壓力影響左經期既時間, 咁你就要放鬆啲, 做下運動, 充足睡眠, 均衡飲食, 經期應該就會黎架啦。

    再有問題想同我傾的話, 你可以直接Whatsapp或者打電話俾我:
    電話 / Whatsapp: 6172 8113。

    Cindy@Teen’s Key

    回覆刪除